Monday 27 August 2012

Mari berlajar lagi DONG...

Assalamualaikum...

yeah im coming back..huhu walaupun penat tp da semangat sgt nk view gak belog ni so saya bukak gak la laptop ni ea..hihi walaupun ni bukan laptop sendri..pinjam dlu ye Honey, haahah sajer je nk light2 kn tulisan pink tuh..who's ur honey???.. hurmm msti ade org akn tnye kn soklan tuh..ahhh bia la..jwb je dalam hati ea.lau x dgr gak buat2 fhm je la.Tgk je la pic laptop ni lau rs korg kenal sapa punya angkat tangan nt saya bg hadiah special punya..hihihi .
haaaa ni la lepetop nyehhhh...
 lau nk tau gak len kli view je la blog nih..msti akan kua gak empunya leptop ni haaa..ape kan daya meminjam je kn..
Sebenarnya byk lagi nk belajar nk cntikkan belog ni tp x bule la..sbb nye ade yg kne block tuan punya harta ni. So bila nk install software kene msuk password plak..hurmm ape kan daya saya hanya mampu melihat je la yeh..nk mintak password msti x dpt kn..Sory kamu saya x kutuk ea saya taip je kt cni..hihi..love kamu..okeyh2 da smbung yang td balik..pale da pening belajar nk tambah iklan n widget dalam belog ni tp mlas la plak..hurmm PEMALAS lagi budak ni kn..aah ye sy malas la arini..esok mungkin rajin ckit.hiihi..so saya nak mintak lau sesapa yang penah buat please2 bgtau ea..nt msti dan confirm sy view n like page tuh.hahahaha..Agak murah hati kot arini sume nk bg ganjaran je..

No comments:

Post a Comment